Dnešní Mašinfíra nás vezme na odklonovou trasu, po které loni jezdila většina vlaků mezi Prahou a Brnem. Rychlíkem Kladenské dopravní a strojní projedeme z Kolína přes Tišnov až na brněnské dolní nádraží. Trať vede tunely, kde měli Němci za druhé světové války svoje tajné továrny.
Mají tu sice Poslední večeři, ta vaše však zdaleka poslední nebude. Posvátné chvíli aperitivo tady…
První úsek pražského metra byl otevřen v roce 1974, od té doby se síť metra…
Pavel, náš dnešní mašinfíra, nás sveze po nejkrásnějších místech Chodska. V malebném podzimním dnu se…
Česko se může pochlubit rozsáhlou sítí železničních tratí, která v podstatě nemá ve světě obdoby.…
„Pamatuji si ten moment moc dobře. Bylo mi asi deset, při listování časopisem jsem narazila…
Chystáte se vyrazit za hokejovým mistrovstvím světa do Stockholmu a přemýšlíte, kde zavlažit hrdlo vyprahlé…