Šikovní ajťáci z pražské firmy Passengera pronikli s palubními informačními systémy do vlaků, autobusů i lodí na všech kontinentech. Z klasické české improvizace vznikl veleúspěšný produkt, který kupují zákazníci z celého světa. „Pasažérům dáváme za jízdy mnohem víc než jen internet, náš palubní infotainment poskytuje informace, zábavu i služby,“ říká šéf firmy Jan Kolář.
Evropský Karibik. To označení si italský ostrov plně zaslouží. Najdete tu identicky průzračné moře v…
Po celém světě bychom napočítali více než 1 200 veřejnosti přístupných jeskyní, které ročně navštíví…
Velké pokuty za prkotiny, deklasování turistů na chodící peněženky, vytváření organizovaného zmatku. Proslavené destinace staví…
Už pětašedesát milionů let se po povrchu naší planety neprochází. Ale to neznamená, že byste…
Palírna rumu, kousek od ní vodopád a „sedmibarevná země“, kterou vytvořila nestejnoměrně chladnoucí láva. K…
Kilometry tunelů z červených bran torii, hustý les, v němž vládne mech a divoká prasata,…