Cestovní kanceláře patřily v uplynulých dvou letech k odvětvím, která se musela pod tlakem pandemie proměnit nejvíce. Ta, která se nepřizpůsobila, již neexistují. „Začali jsme pracovat na digitalizaci procesů. Cílem bylo zajistit takový digitální servis, aby klienti mohli i sebevětší krizi vyřešit jednoduše ze svého domácího počítače,“ říká majitel CK Blue Style Imed Ben Hassen Jeddai.
Devětasedmdesátý díl zaniklých tratí se bude věnovat snad jediné dráze u nás, která neměla nikdy…
Jako první na světě úspěšně dokončili dálkovou pěší trasu Greater Patagonian Trail. V obtížných podmínkách se…
Dubnové kolo naší fotografické soutěže Očima šotouše pro všechny milovníky železnice jsme tentokrát věnovali Karkulkám…
Golfové hřiště v Praze-Hostivaři je zároveň originální sochařskou galerií a jednou měsíčně nabízí možnost prohlídky…
Evropský Karibik. To označení si italský ostrov plně zaslouží. Najdete tu identicky průzračné moře v…
Po celém světě bychom napočítali více než 1 200 veřejnosti přístupných jeskyní, které ročně navštíví…